اخبار به زبان کردی و فارسیsipanixelat

به سیپانی خلات خوش آمدین

اخبار به زبان کردی و فارسیsipanixelat

به سیپانی خلات خوش آمدین

دهانهای گُرسنه، تهدید امنیتی

دهانهای گُرسنه، تهدید امنیتی

منصور امان

سیل سرازیر شُده ماموران سراپا مُسلح انتظامی، گارد ضد شورش، وزارت اطلاعات، بسیج و سپاه پاسداران، به قصد "استکبار جهانی"، "رژیم صهیونیستی" یا موجود فرضی دیگری به نام "دُشمن خارجی" به حرکت در نیامده است. این کارگران گُرسنه نیشکر هفت تپه هستند که جمهوری اسلامی به آنها اعلان جنگ داده است.

رژیم مُلاها همه ی نیروهای خود را که می توانند تُفنگ، باتوم یا دستبند و شلاق حمل کنند، به مصاف کارگرانی فرستاده است که دستمُزد خود را مُطالبه می کنند، از تنگدستی و وعده های دروغ به جان آمده اند و چیزی بیشتر از زندگی شرافتمندانه در برابر کار شرافتمندانه نمی خواهند.

از نظر رژیم جمهوری اسلامی اما اعتراض حق طلبانه هزاران دست خالی و دهان گُرسنه، یک تهدید بالفعل و "دُشمنانه" علیه امنیت منافع سهامداران "نظام" به شُمار می رود و این منافع – همانگونه که نمونه نیشکر هفت تپه نشان می دهد – سُفره درازی را رنگین می کند که پذیرای میهمانان همیشگی از راس تا بدنه "نظام" است.

در گند زار فساد دولتی و اقتصاد "برادر" خواندگی، آن که با واردات قند، کارخانه های داخلی را به ورشکستگی کشانده، همانگونه از اعتراض کارگران هراس دارد که هموار کُننده و شریک این چپاول؛ همو که تعرفه ی واردات قند ارزان خارجی از برزیل و کوبا و هند را به صفر رسانده تا تولیدات داخلی را از بازار جارو بزند.

گُرسنگان در خیابان، امنیت کسانی را تهدید می کُنند که شرکتهای پُرمنفعت را نازشست گرفته اند تا ارباب کارگران شوند، دستمُزد آنها را به سرقت برند و یگانه محل تامین معاش آنان و خانواده هایشان را همچون گوسفند قُربانی، تکه تکه کرده و نذر معده ی اشباع نشُدنی خود کُنند.

لشگر کشی علیه کارگران هفت تپه، پافشاری همه جانبه آیت الله ها خامنه ای، یزدی، مکارم شیرازی، آقازاده ها، سردار – ششلول بندهای سپاه پاسداران، رانت خوارهای "گُمنام" وزارت اطلاعات و گردانندگان دولت نظامی - امنیتی بر یک "حق مُسلم دیگر" است: حق مُسلم برخورداری از مواهب قُدرت حتی به بهای سیه روزی مردُم ایران! فارسی

http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=899

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد