اخبار به زبان کردی و فارسیsipanixelat

به سیپانی خلات خوش آمدین

اخبار به زبان کردی و فارسیsipanixelat

به سیپانی خلات خوش آمدین

جۆرج بوش دژی‌ هێرشی‌ تورکیایه‌ بۆسه‌ر هه‌رێمی‌ کوردستان"

   

Sample Imageئاژانسه‌کان: وته‌بێژی‌ کۆشکی‌ سپی‌ ئه‌مه‌ریکا، ڕایگه‌یاند که‌ جۆرج بوش، سه‌رۆکی‌ ئه‌مه‌ریکا دژی‌ هێرشی‌ یه‌کلایه‌نه‌ی‌ تورکیایه‌ بۆسه‌ر هه‌رێمی‌ کوردستان. دان پرینۆ، وته‌بێژی‌ کۆشکی‌ سپی‌، وتی‌"حکومه‌تی‌ ئه‌مه‌ریکا، هێرشی‌ تورکیا بۆسه‌ر چه‌کداره‌کانی‌ په‌که‌که‌ به‌ چاره‌سه‌رێکی‌ باش نازانێت و پشتیوانیی‌ ناکات."
وتیشی‌"ده‌بێت تورکیا به‌بێ‌ به‌کارهێنانی‌ توندوتیژی‌ ئه‌و مه‌سه‌له‌یه‌ چاره‌سه‌ر بکات."
هه‌فته‌ی‌ ڕابردوو حکومه‌تی‌ ئه‌نجومه‌نی‌ وه‌زیرانی‌ تورکیا هێرشکردنه‌ سه‌ر هه‌رێمی‌ کوردستانی‌ به‌بیانوی‌ لێدان له‌ بنکه‌و باره‌ڤاکانی‌ په‌که‌که‌ی‌ په‌سه‌ندکرد.، بڕیاریشه‌ ئه‌مڕۆ سێشه‌ممه‌ په‌رله‌مانی‌ تورکیا دا بڕیار له‌سه‌ر ئه‌و مه‌سه‌له‌یه‌ بدات.
أ.خ  کردی

http://www.hawlati.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا خطر سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.bazareroz.com


سلام به مدیر خشکل وبلاگ



و بازدید کننده های خشکل تراین وبلاگ ماه

البته اگه خشکل باشن

بابا یه سر به سایت من بزنید


پــو سیــــــدم

همه چیزتوش هست

حتما یه سر به <<<< WwW.BazareRoz.Com <<<


بزن از دانلود گرفته تا ..... فروش زمین در کره ماه

*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__################
____##################################
______########## منو لینک کن باشـــــــــــــه ######
_______#############################
________###########################
__________###### مرســــــــــــــی ##########
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

راستی هر کی مایله تبادل لینک با سارا خطر کنه لینک منو

با عنوان یه سرحتما اینجا بزن

بزاره بعد

بیاد در قسمت تماس با ما به من بگه

فدااااااااا

آیدی من ShahlaOk برای یه طرحی که خودم دارم در آینده روش کار میکنم همکار و اعضا جم میکنم دوستان وارد به نت اددم کنن ممنون[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد